Full Speed Ahead (FSA) vyrábí komponenty pro jízdní kola světové třídy pro silniční a horskou cyklistiku. Evropské zastoupení má sídlo v Itálii. Zde byl vivinut FSA System HM 1.0.
FSA System HM 1.0 se skládá z elektrického motoru v zadním náboji s výkonem až 250 W a točivým momentem 42 N/m. Napájení zajistí dvaceti článová baterie 250 Wh uložená v rámu. Systém umožňuje doplnění další bateriové jednotky 250 Wh, která se instaluje do koše na láhev. Celková kapacita baterií je pak 500 Wh.
Systém je zcela integrován do rámu kola, vyniká nízkou hmotností váží pouhých 3,98 kg zajišťuje elegantní integraci pro e-road, e-gravel a dojíždějící kola. Ovládací jednotka je jediné LED tlačítko, které je integrováno do horní trubky. Nanabíjecí port je umístěný na horní ploše rámu mezi pedály.
K dispozici je pět nastavení asistence, 1 neutrál, 4 aktivní, přičemž samotný motor obsahuje integrovaný snímač točivého momentu a snímače rychlosti, které se mohou snadno přizpůsobit různým jízdním stylům a měnícím se podmínkám. Nejen, že poskytuje extrémně citlivou a přitom konzistentní asistenci, ale také je tichý a vydává méně než 55 decibelů. Při překročení limitu 25 km/h pro elektrickou asistenci stanoveného EU (32 km/h pro USA) se rozbočovač „FSA System“ vypne a představuje minimální tření a odpor vůči hnacímu ústrojí, což umožňuje jezdci zažít přirozený a volný pohyb. pohyb šlapání.
Spolu s nízkou celkovou hmotností a kompaktní integrací systému umožňuje použití standardních klik, elektrokolo tedy geometrií odpovídá standardnímu kolu poháněnému pedálem. Kompaktní provedení systému se vejde do rámů kol velikosti XS a všech geometrií.
Aplikace byla vyvinuta speciálně pro systém FSA, je dostupná pro zařízení iOS i Android. Umožní zaznamenávat statistiky jízdy a používání, zobrazovat dojezd a stav baterie. Obsahuje také funkce pro plánování, zaznamenávání a navigaci na trase.
Aplikace také obsahuje diagnostické centrum doplněné o chatbota, který umožňuje přímou komunikaci s centry služeb FSA po celém světě.