Elektrokola v Brně

Přestavba kola na elektrokolo

Přestavět na elektropohon jde téměř každé kolo, ale ne u každého se to vyplatí. Proto je lepší po domluvě s kolem přijet, probrat varianty a odhalit případná úskalí. Po této prohlídce vám s minimální odchylkou sdělíme i konečnou cenu přestavby, včetně práce. V montáži všech těchto pohonů máme z dřívějších let bohaté zkušenosti. Dokážeme vám poradit, která varianta je pro vás tou nejlepší. Ne každý vždy využije nejvyšší kapacitu baterie a maximální sílu motoru. Ušetřené finance pak můžete „prožít" na výletech. Kolo jsme i v sezoně schopni přestavět zhruba do jednoho týdne od převzetí.

Cena montáže je 2499 korun. K tomu se připočítá případný materiál nad rámec přestavby (např. řetěz, brzdové špalíky...). Vše po konzultaci se zákazníkem.

Jak postupujeme při přestavbě

  • Domluvíme se na termínu konzultace přestavby kola na elektrokolo v naší prodejně, kontaktní telefon +420 773 14 56 56. Na dohodnutou konzultaci přivezete kolo určené k přestavbě.
  • Zdarma prohlédneme a vyhodnotíme funkční stav kola, opotřebení dílů, nutnost výměny, celkový stav.
  • Podle vašich požadavků a technických parametrů kola zvolíme vhodnou elektrosadu pro přestavbu na elektrokolo.
  • Vypracujeme cenovou kalkulaci přestavby kola na elektrokolo podle stavu jízdního kola, zvolené sady pro přestavbu a vašich dalších požadavků.
  • Po odsouhlasení cenové kalkulace převezmeme kolo k přestavbě.
  • Po přestavbě provedeme zkušební jízdu a předáme elektrokolo v dohodnutém termínu, včetně návodu a instrukcí k používání.
  • Díly, které jsme při montáži z vašeho kola demontovali, vám budou předány. Můžete je kdykoli použít k případné zpětné přestavbě kola do původního stavu.
  • Součástí ceny přestavby kola na elektrokolo je stejně jako u nákupu nového kola zdarma garanční prohlídka po najetí zhruba 200 kilometrů, nebo půl roku od předání podle toho, co nastane dříve.
  • Následný servis, údržba, nastavení parametrů elektrosady podle vašich požadavků je součástí našich servisních služeb.

Středový pohon

Ideální a nejpoužívanější pohon z hlediska využití síly motoru a vyvážení kola. Dojezd je při stejné kapacitě baterie o zhruba 25-30 procent vyšší než u zadního pohonu. Podle použité kapacity baterie a síly motoru se cena pohybuje v rozmezí 24-30 tisíc korun. Nejpoužívanější přestavbová sada pro tento typ pohonu je od největšího taiwanského výrobce elektropohonů, firmy Bafang (8FUN, EV Bike).

Při přestavbě na středový pohon demontujeme stávající kliky s převodníky a oskou. Místo klik nainstalujeme do rámu středový pohon s jednopřevodníkem. Tím sice přijdete o možnost řazení vepředu, ale tento handicap dokonale vyrovná přidaná síla motoru. Zároveň tím odpadá problém nadměrného křížení řetězu při špatně zvoleném převodu. Pak už jen uchytíme baterii do rámu, nebo na nosič, a ovládací panel na řídítka. Kabeláž vedeme s citem po rámu tak, aby nikde nepřekážela a nekazila celkový dojem. Po zkušební jízdě je kolo připravené k předání.

Reálný dojezd závisí na zvoleném stupni výpomoci, kopcovitosti terénu, váze jezdce a dalších faktorech. V náročných podmínkách však můžete počítat, že i baterie se základní kapacitou 11,6 Ah umožní dojezd okolo 60 kilometrů. Pokud baterii dojde napětí, jedete stále na kole a "za vlastní" se domů vždy dostanete :)

Ceny dalších dostupných variant:

  • Motor 8FUN 250 W, baterie rámová 11,6 Ah články LG - 24 990 Kč
  • Motor 8FUN 250 W, baterie rámová 17,4 Ah články Panasonic - 29 690 Kč
  • Motor 8FUN 250 W, baterie rámová 20,1 Ah články Panasonic - 31 190 Kč
  • Motor 8FUN 250 W, baterie nosičová 11,6 Ah články Sony - 25 190 Kč
  • Motor 8FUN 250 W, baterie nosičová 17,4 Ah články Sony - 27 990 Kč
  • Motor 8FUN 350 W, baterie rámová 11,6 Ah články LG - 25 490 Kč
  • Motor 8FUN 350 W, baterie rámová 17,4 Ah články Panasonic - 30 190 Kč
  • Motor 8FUN 350 W, baterie rámová 20,1 Ah články Panasonic - 31 690 Kč
  • Motor 8FUN 350 W, baterie nosičová 11,6 Ah články Sony - 25 690 Kč
  • Motor 8FUN 350 W, baterie nosičová 17,4 Ah články Sony - 28 490 Kč

Zadní pohon

Ideální varianta pro jezdce, který chce zachovat všechny převody na kole. Při montáži vyměníme celé zadní kolo za nové s napleteným motorem. Připevníme baterii a ovládací prvky. Nárůst váhy je podle typu použitého pohonu zhruba 6-8,5 kilogramu. Navíc při použití bezpřevodových motorů (direct drive), kde nejsou použité planetové převody pro přenos kroutící síly, se jedná o absolutně tichý pohon s minimalizovanou možností poruchy a opotřebení. Cena se pohybuje podle síly motoru a kapacity baterie v rozmezí 23-30 tisíc korun.

Přední pohon

V současné době se jedná o minimálně využívaný pohon. Dříve se dal obhájit díky nižší ceně a lepšímu vyvážení oproti zadnímu pohonu. Nyní je používaný v případě, kdy se nedá použít z nějakého důvodu středový nebo zadní pohon. Cena se pohybuje v rozmezí 15-20 tisíc korun.

Veškeré další informace včetně variant motoru (síla a typ), baterie (kapacita, články, uchycení...), ovládacích prvků, omezení rychlosti, legislativy a podobně vám rádi sdělíme u nás na prodejně.

Akceptujeme platby

MASTERCARD VISA

Adresa prodejny

Okružní 783/39
Brno - Lesná

telefon.:
+420 773 14 56 56
e-mail:

Prodejna

Otvírací doba

Pondělí 
9.30 - 11.00 12.00 - 17.30
Úterý 
- - - 12.00 - 17.30
Středa 
- - - 12.00 - 17.30
Čtvrtek 
- - - 12.00 - 17.30
Pátek 
- - - 12.30 - 17.30
Sobota 
ZAVŘENO
Neděle 
ZAVŘENO

Všechny ceny, uvedené v katalogu zboží, jsou včetně DPH.